کالر آیدی،ضبط مکالمه،صندوق فروشگاهی و رستورانی

نخستين همايش تخصصي معرفي تجهيزات فروشگاهي و رستوراني شرکت تيلدا کيش

بيست و پنج آذر ماه ، براي نخستين بار، «همايش تخصصي معرفي تجهيزات فروشگاهي و رستوراني» با حضور مديران فروشگاه هاي زنجيره اي و رستوراني و شرکت هاي توليدکننده نرم افزارهاي فروشگاهي،رستوراني،تاکسي سرويس و...توسط شرکت تيلدا کيش در مرکز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد.
امروزه يکي از نيازهاي اساسي فروشگاه ها و رستوران هاي زنجيره ايي سرعت عمليات در فرآيندهاي فروش و خدمات دهي ميباشد. حجم بالاي فروش و خدمات در فروشگاه‌ها و رستوران ها به تبع خود موجب معطلي مشتريان در پاي صندوق‌هاي فروش مي‌شود. پاسخ‌گويي به موقع و سريع به مشتريان و کاهش زمان انتظار آنها موجب رضايتمندي و وفاداري آنها خواهد شد.
در اين همايش علاوه بر بررسي و معرفي پوزهاي فروشگاهی جديد تايسو تايوان (TYSSO) و ليبل پرينترهای گودگس تايوان (Godex) از دو محصول توليدي جديد اين شرکت در زمينه کالرآيدي (شماره انداز) طي مراسمي باشکوه پرده برداري شد. شرکت تيلدا کيش براي اولين بار در کشور موفق به طراحي و توليد کالرآيدي هايي بدون نياز به نصب راه انداز، با برند تي لاين (T-Line) شده است . مدل TK-204HID از پروتکل HID به جاي V-come استفاده مي کنند و به همين دليل بدون نياز به سي دي راه انداز به صورت خودکار توسط سيستم شناسايي و نصب مي شوند.
مدل TK-204UR که به سيستم ضبط صدا مجهز شده است ، مي تواند علاوه بر مانيتورکردن خطوط تلفن، مکالمات را نيز ضبط کند.مديران فروشگاه ها و رستوران ها مي توانند با ضبط مکالمات، کيفيت خدمات خود را مورد بررسي قرار دهند. در حالي که سعي شده در همه محصولات توليدي اين شرکت از بهترين قطعات و مواد استفاده شود، هر دو دستگاه از قيمت پايينتري نسبت به نمونه هاي خارجي خود برخواردار ميباشند.
اين شرکت در حال حاضر 5 نوع محصول مختلف در زمينه کالرآيدي توليد مي نمايد