کالر آیدی،ضبط مکالمه،صندوق فروشگاهی و رستورانی

نوآوري ديگر در کالرآيدي ها T-Line

شرکت تيلدا کيش پس از معرفي و عرضه‌ي موفق نسل جديد کالرآيدي هاي سري TK-204 HIDدر آذرماه 94، موفق به نوآوري ديگري در زمينه کالرآيدي ها شده است.
اين شرکت به تازگي کالر آيدي بيسيم خود (TK-304 BT) را توليد و روانه بازار کرده است . TK-304 BT از پروتکل ارتباطي بلوتوث (ورژن 3 و بالاتر) استفاده مي کند و قابليت مانيتور 4 خط تلفن همزمان را دارد. در ادامه به بررسي ويژگي هاي منحصربفرد اين دستگاه مي پردازيم.

  • حذف کابل و عدم محدوديت در جابجايي
    با استفاده از فناوري بلوتوث ، احتياج به استفاده از کابل هاي يو اس بي و قرار دادن دستگاه در نزديکي رايانه نمي باشد . از اين پس مي توانيد با قرار دادن دستگاه در نزديکي خطوط تلفن از شلوغي ميز کاربر و اجبار به سيم کشي تلفن تا نزديکي رايانه جلوگيري کنيد که باعث حذف هزينه اضافي و رضايت مشتري خواهد شد .
  • عدم نويز پذيري
    با توجه به اينکه در اين مدل از منبع تغذيه مستقل استفاده مي شود ديگر امکان ايجاد نويز و قطعي ها مکرر وجود نخواهد داشت.
  • عدم اشغال پورت ها و نصب بدون درايور
    امروزه در اکثر ديوايس هاي جديد محدوديت تعداد پورت يو اس بي وجود دارد که باعث مي شود کاربر ها نتوانند از وسايل جانبي زيادي استفاده کنند. فناوري بلوتوث در اکثر لپ تاپ ها و آل اين وان ها به صورت پيشفرض وجود دارد و ديگر احتياج به اشغال پورت جديد و نصب مجدد درايور نمي باشد . در رايانه هاي روميزي با اضافه کردن دانگل هاي بلوتوث که به صورت پلاگ اند پلي نصب مي شوند مي توان از اين دستگاه استفاده کرد.
  • امکان ارتباط با دستگاههاي پرتابل
    با استفاده از TK-304 BT مي توان اطلاعات را به دستگاههاي پرتابل با سيستم عامل اندرويد و ويندوز موبايل نيز انتقال داد. که اين خصوصيت، امکان جديدي را به توسعه دهندگان نرم افزاري ارائه مي دهد .