چرا باید از دستگاه ضبط مکالمه استفاده کنیم ؟‎

✅ برآورد هزینه ها و برنامه ریزی  تماس

سیستم های ضبط مکالمه علاوه بر ذخیره تماس صوتی، اطلاعاتی مانند محاسبه زمان تماس‌های ورودی و خروجی را نیز ذخیره می‌نمایند. با این اطلاعات به طور مثال شما می‌‌توانید بفهمید در سه ماه گذشته چند ساعت تماس خروجی داشته اید؟ اوج زمان تماس ورودی مربوط به چه ماهی است ؟ کدام خط بیشترین میزان ورودی تماس را داشته است ؟

 

✅کنترل کیفیت عملکرد پرسنل پاسخگو

شما با بررسی مکالمات ضبط شده می‌توانید عملکرد گروه یا یک پرسنل را زیر نظر بگیرید و متوجه نحوه و کیفیت پاسخگویی فرد مورد نظر بشوید. به طور معمول وقتی شخصی احساس کند که در حال ارزیابی می باشد، بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد.

 

✅تصمیم گیری بهترپرسنل با بررسی مکالمه قبل انجام خدمت

فرض کنید مشتری خدمتی را از شما می‌خواهد و بعد پایان تماس شما در ارائه نوع خدمت درخواستی دچار شک و تردید می‌شوید . شما می توانید با مراجعه مجدد به مکالمه ضبط شده دقیقا مطابق درخواست مشتری خدمت را ارائه دهید.

 

✅حل اختلافات بین مشتری و پرسنل

بارها پیش آمده است که مشتری از نوع، نحوه یا زمان دریافت خدمت شکایت دارد. شما به عنوان مدیر مجموعه با پخش مکالمه صوتی امکان تشخیص و حل مشکل را خواهید داشت.

 

✅ ارتقاء خدمات پشتیبانی به مشتری

شما می توانید با بررسی مکالمات ضبط شده از ضعف های محصولات خود مطلع شوید. به طور مثال می توانید بدانید کدام محصول و به چه علت بیشترین حجم مکالمه را داشته است؟ یا کدام پرسنل روش بهتری را برای حل مشکلات به مشتری ارائه می دهد.

 

✅ ارتقاء و آموزش پرسنل پاسخگو با بررسی بهترین نمونه های مکالمات ضبط شده

آموزش صحیح و سریع پرسنل همیشه جزء دغدغه‌های شرکت ها بوده است. شما می توانید با بازپخش بهترین مکالمات ضبط شده روند آموزش را تسریع ببخشید.

 

✅جلوگیری از تماس های غیر ضروری

با استفاده از این سیستم ها شما می توانید از تماس‌های شخصی و غیر ضروری کارمندان جلوگیری نمایید یا در صورت انجام آن مطلع شوید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی ممنوع!!!