لیبل پرینتر و شبکه بیسیم

آیا شرکت شما در یک دفتر یا انبار واقع شده است؟ احتمالا متوجه شده اید که تعداد روزافزون دستگاه های الکترونیکی مورد نیاز برای انجام کار شما، فضای کار شما را به هم ریخته کرده است. برای کمک به این موضوع، گودکس « Godex » راه حل جامع بی سیم را ارائه می دهد که شما را از سیم ها و کابل های اضافی رها می‌کند.

یکی از مزایای استفاده از لیبل پرینتر  بیسیم  بر روی شبکه Wi-Fi به جای کابل است. نصب سریع تر و همچنین انعطاف‌پذیری بیشتر در جابجایی دستگاه از دیگر مزایای آن می باشد.  اگر شما از کار کردن در محیطی که انبوهی از کابل ها وجود دارد خسته شده اید قطعا یک شبکه بیسم برای شما مفید خواهد بود.

علاوه بر این، لیبل پرینترهای بیسیم  می توانند توسط کاربران بیشتری مانند لپ تاپ‌های قابل حمل و کامپیوترهای رومیزی که به شبکه Wi-Fi  متصل هستند، استفاده شود. برای نمونه در خرده‌فروشی‌ها می‌توانید لیبل‌پرینتر بخش فروش را با بخش اداری به اشتراک بگذارید و بدین ترتیب از خرید لیبل پرینتر اضافی جلوگیری کنید.

فناوری بی سیم برای استفاده راحت تر و گسترده تر آمده است. بنابراین دیگر نیازی به اتصال با کابل به رایانه شما برای چاپ نیست.

لیبل پرینترهای بیسیم گودکس با چندین گزینه برای انتخاب و تکنولوژی کاربر پسند برای همه ، به سادگی کابل‌ها و محدودیت ها را حذف می کند.

گودکس از سال 1993 میلادی به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت چاپ بارکد می باشد. این شرکت طیف وسیعی از لیبل پرینتر های  با کیفیت بالا و لوازم جانبی با گزینه های بسیار را ارائه می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی ممنوع!!!