همیشه حق با مشتری نیست!

حتما همیشه  عبارت همیشه حق با مشتری است را زیاد دیده و شنیدیده اید. زمانی این عبارت یک قانون مطلق بود اما به یک نکته باید دقت کرد که هر عبارتی ممکن است در گذر زمان دچار تحول و تعدیل بار معنایی گردد و در طی زمان ، با تغییرات رفتار مشتریان، فرهنگ خرید یک جامعه، کاربرد اصلی  خود را از دست می دهد.

کسب و کارهای مختلف همیشه علاقه دارند که مشتری و کارکنان از شیوه برخود شرکت با آنان راضی باشند و در زمان ایجاد تعارض بین کارکنان و مشتریان شاکی، مدیر با راه حلی منطقی مشکل را حل نماید. نکته مهم اینجاست که مدیر باید بین نظرات مشتری و کارکنان تعادل ایجاد نماید. در غیر اینصورت  در برخی موارد باعث خشم و نارضایتی کارکنان یا مشتریان می گردد.

برخی مشتریان به هر دلیلی از خرید خود شکایت دارند. اما در هنگام مراجعه به ما، شکایت خود را به گونه‌ای مطرح می‌کنند که گویی مشکلات محصول و یا خدماتی که از ما دریافت کرده‌اند سبب شکایت آنها از خرید شده است.

اگر همیشه و تحت هر شرایطی حق را به مشتری دهید، به کارکنان خود توهین می‌کنید. کارکنان را سرخورده می‌کنید و حرمتشان را زیر پا می‌گذارید و در نهایت با از دست دادن کامندان خوب باعث شکست کسب و کارتان می شوید.

اگر سیستمی ایجاد کنید که از رفتار کارمندان  و نحوه برخوردشان با مشتری، مطمئن شویم و نحوه انجام کار را نیز به صورت شفاف و صحیح برای کارکنان توضیح داده باشید، در مواقع ایجاد مشکل با مشتری و یا توسط مشتری، از کارمندان با دلیل دفاع خواهید کرد و او را در مقابل مشتری، تخریب نمی‌کنید.

اکر محل کارتان مجهز به سیستم ضبط مکالمات باشد، می‌توانید توسط یک دستگاه ضبط مکالمه و به همراه نرم‌افزار رایگان ، مکالمات مشتریان و کارمندان را ضبط کنید.  نرم افزار ضبط مکالمات با ذخیره و آرشیو کردن مکالمه در کامپیوتر به شما این امکان را می دهد تا مکالمات را گوش دهید و راهکارهای مناسب برای جلب رضایت مشتریانی که حق با آنها بوده است فراهم کنید. دستگاه ضبط مکالمات راه حلی  برای حذف و یا اصلاح مشتریانی که بدون دلیل از کارمند شکایت می کنند و کارمند و کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند .

با دستگاه ضبط مکالمات تی لاین به راحتی می توانید حق را به حقدار برسانید و از کسب و کار خود در مقابل مشتریان ناراضی و یا احتمالا سازمان های مربوطه با دلیل و مدرک مستند دفاع کنید.

دستگاه های ضبط مکالمات تی لاین در پنج مدل یک ، دو ، چهار، شش و هشت خط تولید می شود نرم افزار ضبط مکالمات تماس به صورت رایگان همراه با دستگاه ضبط مکالمه ارائه می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی ممنوع!!!